سارق خودرو و منازل که حین تعقیب و گریز پلیس آگاهی به کانال فاضلاب شهری در بابلسر پناه برده بود،دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و منازل شهروندان در شهرستان بابلسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی محل وقوع سرقت‌ها سارق حرفه‌ای شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه متهم از سارقان غیر بومی و اهل یکی از استان‌های کشور است، گفت: این فرد با اجاره منزلی در یکی از شهرستان‌های همجوار، اقدام به سرقت در شهرستان بابلسر می‌کرد.

سرهنگ زارع با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی قضائی از کشف خودروی سرقتی به همراه مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل اثاثیه منزل، قطعات ومحتویات داخل خودرو به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از مخفیگاه متهم خبر داد.

او افزود: ماموران در ادامه تحقیقات رد متهم به سرقت را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را که برای فرار از دست قانون به داخل کانال فاضلاب شهری پناه برده بود، شناسایی کردند.

سرهنگ زارع گفت: با توجه به گرفتار شدن این فرد در کانال فاضلاب شهری و احتمال وقوع حادثه ناگوار بدلیل عمق کانال، تیمی از آتش نشانی و گروه‌های امداد و نجات در محل حاضر شدند و با انجام اقدامات فنی و امدادی این سارق حرفه‌ای را از داخل کانال فاضلاب بیرون کشیده و تحویل ماموران پلیس آگاهی دادند.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.