مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران بر ضرورت هدف گذاری دستگاه‌های اجرایی برای جذب سرمایه‌های خارجی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ،با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری خارجی و تاثیر آن بر رشد و شکوفایی اقتصاد استان، بر تدوین هدف گذاری دستگاه‌های اجرایی برای جلب و جذب سرمایه‌های خارجی و ارایه گزارش مستمر به مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تاکید کرد.

او افزود: فرصت‌های موجود شناسایی شده در بانک اطلاعاتی که دارای مطالعات امکانسنجی مقدماتی( pfs )است بسیار اندک بوده و بنا به پیش بینی صورت پذیرفته در بهبود وضعیت اقتصادی درماه‌های آتی، لازم است که ما به عنوان مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان، فرصت‌های سرمایه گذاری خارجی دارای مطالعات امکانسجی بروز را برای ارائه به متقاضیان سرمایه گذاری در استان فراهم سازیم.

هاشمی توسعه فعالیت‌های بازاریابی را پس از ایجاد بانک فرصت‌های سرمایه گذاری استان مهم دانست و در ادامه ضمن قرائت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی و شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در سال ۱۳۹۹ از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خواست دراین خصوص توضیحات لازم را ارایه کنند.

بخشی مدیرکل دفترجذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران هم در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد و اقدامات مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی و دستگاه‌های اجرایی، یکی از عوامل مهم در استمرار موفقیت را تلاش برای تحقق برنامه‌های تدوین شده در امسال از سوی دستگاه‌های اجرایی با محوریت مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان بر شمرد.

در پایان نمایندگان ادارت کل صمت، شیلات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهادکشاورزی و شرکت برق منطقه‌ای استان به بیان راهکار‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون تحقق اهداف مشخص شده در جدول هدفگذاری جلب و جذب سرمایه‌های خارجی در استان پرداختند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.