سرپرست فرمانداری سمنان گفت: شهروندان در شرایط فعلی، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و به پاس قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاران، از برگزاری دورهمی‌ در شب یلدا خودداری کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری سرپرست فرمانداری سمنان با اشاره به روز پرستار در گفتگو با خبرنگاران گفت: بهترین هدیه به پرستاران و کادر درمانی در این برهه حساس ماندن در خانه و پرهیز از دورهمی در شب یلدا و برگزاری این آیین به صورت مجازی است.

او تصریح کرد: اکنون شهرستان سمنان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید ۱۹ نشاندهنده روند کاهشی شیوع این ویروس است، اما دورهمی‌های شب یلدا ممکن است موجب روند افزایشی شود.

فرماندار سمنان تصریح کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و بررسی‌های انجام شده، دورهمی‌ها و بی توجهی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقشی مهم در شیوع کرونا و ابتلای افراد دارد.

فخری تاکید کرد: از مردم این شهرستان انتظار می‌رود که مدافعان سلامت را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ماندن در خانه و پرهیز از برگزاری دورهمی شب یلدا در مبارزه با شیوع کرونا یاری کنند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار