سرپرست آموزش و پرورش میامی از تلاش در راستای تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم شهرستان خبر داد و گفت: با کمک خیران نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان برای این منظور جمع آوری شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر وحیدی سرپرست آموزش و پرورش میامی در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان  ضمن بیان اینکه ۲۵ میلیون تومان از همکاران آموزش و پرورش و بیش از ۱۲۰ میلیون تومان نیز از ادارات و خیران مختلف مانند صنعت معدن تجارت شهرستان، دیگر نهادهای اجرایی و فرهنگی و مردم برای خرید تبلت ویژه دانش آموزان محروم شهرستان جمع آوری شد.

او با بیان اینکه نیک‌اندیشان میامی نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی برای خرید تبلت ویژه دانش آموزان محروم شهرستان پرداخت کردند، ابراز کرد: با این مقدار پول تعدادی تبلت تهیه شده که از امروز بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وحیدی درباره بهسازی مدارس شهرستان میامی، گفت: در زمینه امور پشتیبانی مدارس بیش از ۱۰ هزار مترمربع ایزوگام برای بهسازی سقف مدارس شهرستان به خصوص در مناطق روستایی انجام شده است همچنین آموزش و پرورش شش هزار و ۴۰ متر نوسازی مدارس را تقبل کرد که چهار مترمربع از آن انجام شده است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.