پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: مربیگری در کشتی برای پول درآوردن نیست و فقط عشق است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور برزگر در مراسم افتتاحیه ساختمان اداری فدراسیون کشتی و تجلیل از او و محمد بنا، گفت: سال ۱۹۸۳ به کیف اوکراین رفتیم. یکی از همراهان ما وقتی شوروی سابق را دید گفت این شوروی مثل عروس پیری است که توانسته وسایلش را خوب حفظ کند. متأسفم که ما نتوانستیم سالن‌های خودمان را خوب نگهداری نمی‌کنیم. چرا سقف سالن آزادی باید چکه کند.

قهرمان جهان تصریح کرد: موضوع نگهداری خیلی بحث مهمی است. ۴۲ سال بود سالن فدراسیون کشتی دست نخورده بود و از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که اماکن خود را بازسازی کرد.

وی خاطرشنان کرد: امیدوارم کشتی ایران در المپیک با افتخار آفرینی بتواند باعث خوشحالی مردم شود. با این بازسازی فدراسیون کشتی آبرومند شد و می‌توانیم به خوبی پذیرای مهمانان خارجی باشیم. مربیگری برای پول در آ<ردن نیست و فقط عشق است. شاید در فوتبال باشد، اما هیچ کسی از کشتی پول در نمی آورد. امیدوارم با عشق کار کنیم و باعث اهتزاز پرچم مقدس ایران و خوشحالی دل مردم شویم.

گفتنی است صبح امروز و در مراسم افتتاح ساختمان اداری فدراسیون کشتی از منصور برزگر و محمد بنا به عنوان دو چهره شاخص و پیشکسوت کشتی ایران تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار