نحوه برگزاری امتحانات دی‌ماه دانش‌آموزان در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراسیدن زمان امتحانات دانش‌آموزان و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نحوه برگزاری امتحانات دی‌ماه سال تحصیلی جاری برای تمام دوره‌های تحصیلی را اعلام کرد.

او افزود: امتحانات دی‌ماه دانش‌آموزان در دو گروه نهایی و غیرنهایی تقسیم بندی شده است که امتحانات نهایی به دلیل تاثیرگذاری که در آینده دانش‌آموزان دارد، به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

قائدامینی افزود: امتحانات نهایی خاص تعدادی از ایثارگران و همچنین دانش‌آموزانی است که درس از سال گذشته دارند، نیز برگزار می‌شود، که امتحانات پایه دوازدهم از ۱۵ دی‌ماه آغاز و تا هشتم بهمن‌ماه و پایه نهم از ۱۵ دی‌ماه شروع و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه امتحانات نهایی به صورت حضوری است، گفت: اولیاء دانش‌آموزان نگرانی برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه نداشته باشند، همه شرایط و دستورالعمل های بهداشتی مانند امتحانات خردادماه و شهریورماه سال گذشته رعایت می‌شود.

قائدامینی اظهار داشت: سنجش وضعیت دانش‌آموزان پایه اول و دوم دبستان نیز به صورت حضوری و با هماهنگی معلمان با حضور تعداد یک یا دو دانش‌آموز و در درس‌های مهم فارسی و ریاضی برگزار می‌شود.

به گفته او، آزمون‌های درس مهارت، استانداردسازی و کارورزی و کارآموزی دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

قائدامینی افزود: امتحانات دی‌ماه مابقی دانش‌آموازن به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار