فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت : در شب یلدا به عنوان یک آیین ایرانی زیبا باید از دورهمی خودداری شود .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به فرارسیدن شب یلدا گفت: در شب یلدا به عنوان یک آیین ایرانی زیبا باید از دورهمی خودداری شود تا نعمت سلامتی به عنوان تضمین کننده حیات انسان در این شرایط کرونایی به خطر نیفتد.

او گفت : شب نشینی و دورهمی‌ها از علل اصلی شیوع این ویروس منحوس است از شهروندان انتظار داریم در شب یلدا با نداشتن دورهمی‌های خانوادگی و برگزاری یلدای مجازی سلامتی را به همدیگر هدیه کنیم تا شاهد افزایش آمار فوتی‌ها و مبتلایان نشویم.

حیدری افزود: هم اکنون شهرستان اسلام آبادغرب در وضعیت نارنجی قرار دارد و تغییر این وضعیت به قرمز یا زرد در گرو رفتار مردم است‌ و قطعا برگزاری دورهمی‌ها در شب یلدا می‌تواند بازگشت به وضعیت قرمز را برای شهرستان بدنبال داشته باشد.

او افزود: کرونا همچنان درکمین است و استمرار ادامه حیات در مبارزه با کروناست که تداوم جریان عمر آدمی را به یلدا‌های دیگر درمسیر آینده‌ی بدون کرونا رهسپار می‌سازد.

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: رفتار فرهنگی مردم فهیم شهرستان اسلام آبادغرب در همراهی با ستاد مدیریت کرونا ثابت کرده که نقش آنان همواره در همه عرصه‌ها سازنده بوده و امروز با درک وموقعیت شناسی عقلایی از وضعیت جاری بیماری، این همکاری و همراهی با هدف مقدس حفظ تندرستی در جامعه آنرا در شب یلدا و با دوری از دورهمی‌ها به سطح اعلاء خواهند رساند و با رعایت فاصله گذاری خانوادگی، سلامتی را در این شب به یکدیگر هدیه خواهند داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.