معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت : مسابقه عکس آئین یلدا با عنوان «دور از هم، در کنار هم» با تأکید بر عناصر بومی کرمانشاه و ساده بودن است که شهروندان می‌توانند آثار خود را به درگاه گهواره تمدن ارسال کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه در خصوص برنامه فرهنگی تدارک دیده شهرداری کرمانشاه برای شب یلدا، گفت : با توجه به شرایط کرونایی که حاکم است از هفته‌های گذشته در تدارک برنامه‌ای برای این شب بودیم.

او گفت : مسابقه‌ای برای این شب پیش‌بینی شده با شعار محوری «دور از هم در کنار هم» با این پیام که امسال به خاطر شرایط کرونایی برای حفظ سلامتی عزیزان و بزرگان توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنیم و در منزل خود دور از هم، ولی با استفاده از فضای مجازی در کنار همدیگر بودن را تجربه کنیم.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه در توضیح مسابقه شب یلدا، افزود: مسابقه عکاسی از سفره‌آرایی یلدایی با تأکید بر عناصر بومی کرمانشاه و ساده بودن است که شهروندان می‌توانند آثار خود را به درگاه گهواره تمدن ارسال کنند.

او مهلت شرکت در این مسابقه را یک روز بعد از شب یلدا عنوان کرد و افزود: هر نفر می‌تواند سه عکس ارسال کند و به ۱۰ اثر برگزیده جوایز نفیسی اعطا می‌شود.

عبدالمالکی گفت: شهروندان این شرایط کرونایی را درک کنند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی امسال یلدایی دور از هم به جای دورهمی داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.