بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی آل‌کثیر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به علت محرومیت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است، در مورد این دیدار گفت: مردم و هواداران پرسپولیس بعد از محرومیتم و در طول این دوران آن قدر به من محبت داشته‌اند و انرژی مثبت فرستادند که تا عمر دارم مدیونشان خواهم بود و این پشتیبانی را فراموش نخواهم کرد. اتفاقاتی که قبل از دیدار با النصر رخ داد به نظر من در نهایت به ضرر خودشان تمام شد. آن‌ها فکر می کردند تیم ما با این اتفاق از نظر روحی تضعیف خواهد شد، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد؛ بلکه انگیزه‌های بچه ها افزایش یافت و با غیرت بیشتری درون زمین حاضر شدند.

او گفت: قبل از دیدار فینال نیز گفته می شد احتمال دارد من بخشیده شوم و امیدوار بودیم اما این اتفاق رخ نداد و من مطمئنم بازهم این موضوع به تیم ما کمک خواهد کرد و بازیکنان با روحیه‌ی بالایی در این دیدار حاضر خواهند شد. شب گذشته با بازیکنان تیم به شکل تصویری صحبت کردم و همه از انرژی بالایی برخوردار بودند و تنها هدفشان قهرمانی در این مسابقات است.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من زمانی که ما موفق شدیم در فینال غرب آسیا مقابل تیم النصر عربستان با آن حواشی که قبلش به وجود آمده بود، پیروز شویم؛ قهرمانی اصلی را به دست آوردیم. بعد از آن دیدار نیز این تیم عربستانی دائم در حال شکایت کردن از تیم ما بود که در نهایت به نتیجه ای نرسید.

او درمورد عبدی گفت: مهدی عبدی بازیکن جوان و خوبی است و با گل‌های حساسی که به ثمر رسانده، انتظارات را از خود بالا برده است. نباید این بازیکن جوان که تجربه‌ی زیادی نیز ندارد را تحت فشار قرار دهیم. هر اتفاقی رخ دهد به نظر من پرسپولیس قهرمان است.


بیشتر بخوانید

ترکیب پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۸:۳۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
(به نظر من هر اتفاقی رخ دهد، پرسپولیس قهرمان است) .چه جمله نغزی......
نظر شما به درد خود شما میخوره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
به یاری بابامسعود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
نه بابا!!!!! شما بفرمایید چشماتون را کوچولو کنید. شادی های منشوری پس از گل پرسپولیس را نابود کرد. خخخخخخخ
آخرین اخبار