مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا خبر داد؛

گام‌های بلند اتکا در جهت رونق تولید ملی و حمایت از کالا‌های ایرانی

اعلمی گفت: با توجه به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر استفاده از کالا‌های ایرانی، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا تنها اجناس تولید داخل به فروش می‌رسد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   مرتضی اعلمی مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، هم‌میهنان مانند سال‌های گذشته نمی‌توانند در دور‌همی‌های خانوادگی شرکت کنند و ما سعی داشتیم با اعمال تخفیف‌های واقعی شادی بیشتری از خرید را به مشتریان خود هدیه دهیم.

وی ادامه داد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا به دلیل بهره‌مندی کامل از زنجیره تأمین کالا و کوتاه شدن فاصله تولید تا مصرف، کالا با قیمت‌های کاملاً رقابتی به مشتریان عرضه می‌شود.

مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا خاطر نشان کرد: کالا‌های تخفیف داده شده همه از برند‌های معتبر و کالا‌های مورد نیاز خانواده هستند.

وی اتکا را حامی تولیدکنندگان داخلی دانست و عنوان کرد: با مهیا کردن بازار بزرگ مصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، حجم قابل توجهی از تولیدات داخلی در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و تولیدکنندگان نیز با افزایش ظرفیت‌های تولیدی خود به اشتغالزایی بیشتر کمک می‌کنند.

اعلمی گفت: در سال‌های گذشته با برگزاری جشنواره‌های دوره‌ای و فروش ویژه به طور مثال در ماه مبارک رمضان، هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، نوروز و فروش‌های ویژه فصلی سعی داشته ایم در خدمات‌رسانی به مشتریان رضایت آن‌ها را بیش از پیش جلب کنیم.

وی ادامه داد: امسال نیز با توجه به شرایط خاص و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تخفیف‌هایی بنابر مناسبات مختلف به برخی کالا‌ها اختصاص داده شده است.

اعلمی با تأکید بر تأمین و فروش کالا‌های صرفأ ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا خاطر نشان کرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استفاده از کالا‌های ایرانی، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا تنها اجناس تولید داخل به فروش می‌رسد.

وی در پایان گفت: من از طرف همه همکاران در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا این روز را به پرستاران و کادر درمان و مدافعان خط مقدم جبهه سلامت تبریک می‌گویم و آرزو دارم هر چه زودتر با ریشه‌کن شدن این ویروس شاهد حضور گرم و خیال آسوده این زحمت‌کشان در دورهمی‌های خانوادگی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار