مدیر کانون دوستان آسمانی شهرستان جهرم از برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زینب (س) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود گواهیان مدیرکانون دوستان آسمانی شهرستان جهرم، گفت: از جمله برنامه های جشن های میلاد ائمه اطهار (ع)  بوده که همواره در کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی مورد توجه بوده است.

او، بیان کرد: این کانون فرهنگی و هنری در برنامه های مختلف مناسبتی به ویژه سالروز تولد اهل بیت (ع) به اجرای برنامه های شاد و متنوع می پردازد که این مهم پیش از شیوع همه گیری کرونا پر رونق تر بوده است.

گواهیان، تصریح کرد: در مناسبت های مختلف علاوه بر سخنرانی و مدیحه سرایی از سوی سخنرانان و مداحان برتر شهر و کشور، و برنامه های دیگری مانند اجرای سرود، تئاتر و مسابقه برگزار می شود.

مدیرکانون دوستان آسمانی شهرستان جهرم، ادامه داد: با شیوع کرونا برخی برنامه های کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی در جهرم به شکل مجازی برگزار شد.

او، افزود: برنامه میلاد حضرت زینب (س)  ۲۹  آذرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی برگزار می شود.

گواهیان، اضافه کرد: مولودی خوانی فرشید میرزایی از مداحان اهل بیت (ع) و اجرای گروه سرود از برنامه های این مناسبت به شمار می رود که با رعایت دستور العمل های بهداشتی اجرا می شود.

مدیرکانون دوستان آسمانی شهرستان جهرم، اظهار کرد: اجرای این برنامه در قالب رواق نور در طرح ملی ایران قوی در کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی جهرم برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار