به منظور بزرگداشت تلاش‌های مجاهدانه پرستاران، ۲۰ هزار بسته متبرک از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی تهیه و به استان‌های مختلف کشور ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سپیدپوشان مجاهد شاید بهترین عنوانی باشد که بتوان به پرستاران اطلاق کرد؛ عنوانی که مخصوصا امسال با توجه به تلاش شبانه‌روزی کادر درمان در جبهه مقابله با کرونا بیشتر شایسته و برازنده این گروه است؛ همه این‌ها نشانگر این است که باید بیش از این‌ قدردان زحمات کادر درمان بود و بر تلاش آن‌ها ارج نهاد.

آستان قدس رضوی در زمره نهاد‌هایی است که خود نیز در حوزه سلامت و درمان پیشگام بوده و به همین دلیل به خوبی بر زحمات پرستاران واقف است؛ آستان قدس همواره تلاش کرده تا به شکل‌های مختلف زحمات کادر درمان را ارج نهد و امسال نیز در آستانه روز پرستار این رویه را ادامه داده است.
 

بیشتر بخوانید


فاطمه دژبرد رییس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با اشاره به  تهیه بسته‌های متبرک برای پرستاران کشور گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و قرار گرفتن کادر درمانی در خط مقدم مقابله با این بیماری خطرناک، مرکز امور بانوان و خانواده بر خود لازم دانست تا با تهیه و ارسال بسته‌های متبرک امام رضا(ع) از زحمات و تلاش‌های طاقت فرسای مدافعان سلامت قدردانی کند.

او با بیان اینکه این اقدام حرکت ناچیزی در مقابل عظمت کار پرستاران زحمتکش است، افزود: این بسته‌ها با هماهنگی کانون خادمیاران آستان قدس رضوی استان‌ها و بیمارستان‌ها در روز پرستار به پرستاران بخش نگهداری از بیماران کرونایی اهدا خواهد شد.

رییس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: محتوای این بسته‌ها شامل نبات، نمک، گل خشک و سپند متبرک است که به منظور تکریم از خدمات ایثارگرانه خادمان و مدافعان سلامت تهیه شده است که بوسیله خادمیاران آستان قدس رضوی در استان‌ها بین پرستاران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.