رئیس مرکز آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا درباره علت امتناع رئیس‌جمهور این کشور از دریافت واکسن کرونا ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژیو بیماری‌های مسری در آمریکا، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اعلام کرد نمی‌داند چه دلیلی سبب شدن است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از واکسن کرونا استفاده نکند.

 در پاسخ به سوالی درباره واکسینه شدن ترامپ گفت: یکی از مسائلی که باید در ذهن داشته باشیم این که او به سبب ابتلا به این ویروس آنتی بادی دارد، اما سطح آنتی بادی موجود در بدن او برای ایمن کردنش در مقابل این ویروس زیاد نیست که او نخواهد از واکسن کرونا استفاده کند. دقیقا نمی‌دانم او چرا نمی‌خواهد این واکسن را تزریق کند، اما فکر می‌کنم این می‌تواند یکی از دلایل در این زمینه باشد.


بیشتر بخوانید


عضو کارگروه کاخ سفید برای مقابله با کرونا افزود: او در نهایت باید این واکسن را تزریق کند، اما من آشکارا توصیه می‌کنم که او و معاون رئیس جمهور باید واکسینه شوند و می‌دانیم که مایک پنس این کار را انجام داده است که این اقدام بسیار خوبی است. فکر می‌کنم این موضوع به جامعه و افرای که این مسئله را می‌بینند نشان می‌دهد که این همان کاری است که همه ما باید انجام دهیم، زیرا اگر اکثر مردم در این کشور واکسینه شوند مطمئنا ما می‌توانیم این ویروس را مهار کنیم.

شایان ذکر است، پیش از این اعلام شد مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان، و میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنای آمریکا، واکسن ویژه ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
فائوچی: نمی‌دانم چرا ترامپ نمی‌خواهد واکسن کرونا را تزریق کند !!!
این ترامپ ملعون یکی اینکه منتظره همه بزنن بعدش که تست همه خوب از آب دراومد بعدش واکسن می خوره نمی زنه می ترسه سقط بشه یکی هم از سوزن واکسن مثل فیلی میمونه که از موش هراس داره می ترسه از سوزن واکسن منتظر شربت یا قرص جوشانش با طعم میوه های مختلفش ساخته بشه که به اطفال می دهند بعد کوفت می کنه . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار