رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: با توجه به اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، فعالیت واحد‌های صنفی در استان در روز‌های شنبه و یکشنبه فقط تا ساعت ۱۸ مجاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، منوچهر اسبکوه،رئیس اتاق اصناف لرستان اظهار داشت: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت‌های واحد‌های صنفی کسب و کار اصناف به جز گروه‌های شغلی شماره یک در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آذرماه تا ساعت ۱۸خواهد بود.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه صاحبان اصناف از زمان شیوع کرونا همکاری خوبی برای اجرای محدودیت‌های کرونایی داشته اند و هر زمانی که محدودیت‌های جدیدی اعمال شد، همکاری کرده اند، انتظار می‌رود در محدودیت‌های یلدایی نیز همکاری خوب اصناف را شاهد باشیم.

او ادامه داد: با قرار گرفتن لرستان در وضعیت قرمز کرونایی و اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای نیز صاحبان اصناف بهترین همکاری را در راستای تعطیل کردن واحد‌های صنفی خود داشتند و به طور یقین صاحبان واحد‌های صنفی این محدودیت‌ها را هم به خوبی اعمال و اجرا خواهند کرد.

در حال حاضر ۵۱ هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارند که سهم خرم آباد از این واحد‌ها ۱۷ هزار واحد است.

اکنون تمام شهرستان‌های استان لرستان بجزء شهرستان چگنی با وضعیت زرد، دیگر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

تا ۲۶ آذر ابتلای ۵۸ هزار و ۸۶۷ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۴۸ نفر نیز جان باخته اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.