در روز نخست مسابقات دسته یک هندبال نمایندگان فارس به دو برد و یک شکست رسیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روز نخست رقابت های دسته یک هندبال مردان باشگاه های کشور برگزار شد  و در گروه دوم که به میزبانی اصفهان در حال برگزاریست ، تیم تخت جمشید مرودشت فارس ۲۴-۲۱ مغلوب هیات هندبال سبزوار شد.

در این گروه تخت جمشید مرودشت فارس با تیم های هیات هندبال سبزوار ، ایران زمین فردوس ، هیات هندبال قزوین ، فولاد سپاهان اصفهان ب و بیرثانیه ارومیه همگروه است.

در گروه سوم لیگ دسته یک هندبال مردان هم که میزبانی آن را لارستان برعهده دارد ، دانشگاه آزاد خاتم ۲۵-۱۶ نتیجه را مقابل شورا و شهرداری لارستان واگذار کرد.

در دیگر بازی های این گروه رعد پدافند ۲۵-۲۳ هیات هندبال خرم آباد را شکست داد و آروین مهر شهرکرد ۲۶-۲۰ تیم میناب را مغلوب کرد.

در بازی های گروه نخست نیز که جهرم میزبان آن است ، شهرداری جهرم با نتیجه ۳۰-۲۱ ثامن الحجج اراک را مغلوب کرد و هیات هندبال بانه ۳۵-۲۲ مقابل نفت امیدیه به پیروزی دست یافت.

مرحله نخست رقابت های دسته یک هندبال مردان باشگاه های کشور با شرکت ۲۴ تیم به میزبانی شهرهای سبزوار، لارستان و دهدشت و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار می ‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.