همتی از استمرار نظارت استاندارد بر وسایل بازی در ایلام خبر داد.

مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : شهربازی‌های استان، در طول سال و بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی فنی و ایمنی قرار می‌گیرند و از ابتدای امسال تا کنون، ۲۲ فقره گواهی تأییدیه زمین‌های بازی صادر شد.

همتی اضافه کرد: استاندارد برخی از تجهیزات تفریحی بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد مشمول استاندارد اجباری بوده و فعالیت تجهیزات تفریحی‌ای که مشمول مقررات استاندارد اجباری است، بدون تاییدیه از سازمان ملی استاندارد ممنوع است.

مدیرکل استاندارد ایلام ادامه داد : در طول نه ماهه امسال، ۴۲ فقره بازرسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط و محدودیت‌های کرونایی، توسط بازرسان این اداره کل از تجهیزات بازی در سطح استان انجام شده است.

همتی در پایان از همشهریان خواست، هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل کرده و بدون مشاهده گواهی‌های بازرسی استاندارد، از استفاده از این تجهیزات خودداری کرده و موارد را به سامانه شکایات ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ پیامک و یا به اداره کل استاندارد استان ایلام اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.