مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف ۳۰ سانتی متری در برخی مناطق استان همه راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، علیزاده مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف ۳۰ سانتی متری با تلاش ماموران راهداری و امدادی، توقفی در جاده‌های استان پیش نیامده است و احتمالا در ارتفاعات هشترود و اهر در مسیر‌های خاکی تعدادی از روستا‌ها مشکلی در تردد وجود داشته باشد که در مجموع بیشتر از ۲۰ یا ۲۵ روستا نخواهد بود.

او گفت: هر نوع بارش به خصوص برف، در هر صورت راه‌های روستایی و تردد در آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، ولی امروز این تاثیر زیاد توقف کننده و مشکل ساز نبوده است و پیش بینی می‌کنیم تا عصر امروز همه این راه تمیز شود و تردد در آن‌ها به حالت عادی باز گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در شهرستان‌های اهر و کلیبر شاهد بارش برف به ارتفاع ۳۰ سانتی متر بودیم و ارتفاع برف در سراب به ۲۰ سانتی متر و در بستان آباد و هشترود به ۱۵ سانتی متر رسید.

علیزاده با اشاره به تداوم بارش‌ها و برودت هوا و لغزنده و یخبندان بودن جاده ها، از شهروندان خواست حتی الامکان از سفر‌های جاده‌ای خودداری کنند.

او گفت: هموطنان قبل از سفر می‌توانند وضعیت جاده‌ها را نیز از طریق تلفن گویای ۱۴۱ جویا شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.