رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: هیچ کمبودی در زمینه تأمین و عرضه اقلام موردنیاز مردم از جمله میوه و تره بار، تنقلات و شیرینی در استان وجود ندارد.

هیچ کمبودی در تأمین اقلام بازار شب یلدا وجود نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار داشت: بازار استان از نظر انواع میوه تامین است و کمبودی در این زمینه نداریم.

متین بیان کرد: سیب و پرتقال به نرخ روز‌های گذشته و هندوانه کیلویی ۲ تا سه هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

او گفت: انار تنها میوه‌ای است که در آستانه شب یلدا افزایش قیمت داشته که ناشی از صادرات این محصول و کمبود آن در کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تاکید کرد: هرچند از فصل برداشت انار عبور کرده‌ایم و کاهش موجودی این میوه در بازار طبیعی به نظر می‌رسد، اما بالا رفتن قیمت آن در این زمان موجب گلایه مردم شده است.

متین با بیان اینکه در بخش شیرینی افزایش نرخ نداریم، افزود: قیمت آجیل مانند گذشته بالا است و گرانی این دسته از محصولات به تازگی رخ نداده و مربوط به شب یلدا نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان یادآور شد: بازار تحرک و جوششی مانند سال‌های قبل ندارد و این نشان می‌دهد مردم به خوبی دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا را اجرا کرده و تدارکی برای برگزاری دورهمی و مهمانی در شب یلدا ندارند.

او همچنین به ثبات در بازار گوشت مرغ اشاره کرد و گفت: این ماده غذایی به نرخ مصوب دولتی رسیده و بین ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان در استان همدان توزیع می‌شود و شاهد وفور محصول در این بخش هستیم.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: صمت ، یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.