رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان ازدستگیری دو گروه از متخلفان شکار و صید در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک از توابع شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دولتخواه رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان درجریان گشت اجرایی موفق به شناسایی و دستگیری دو گروه از متحلفان شکار و صید در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک شدند.

او، افزود: یک قبضه اسلحه pcp، یک قبضه اسلحه کالیبر ۱۲ به همراه ۲۸ عدد فشنگ، ادوات زنده گیری پرندگان و سه قطعه کبوتر چاهی نیز متخلفین کشف و ضبط شد.

به گفته دولتخواه، پرونده متخلفین به جرم شروع به شکار و زنده گیری پس از تکمیل به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان، همچنین دستگیری یک گروه دیگر از متخلفان شکار و صید در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک را در هفته قبل یادآور شد و گفت: مامورین یگان حفاظت این اداره هنگام گشت و کنترل منطقه حفاظت شده قمصر و برزک پس از شنیدن صدای شلیک گلوله اقدام به دوربین کشی در چند محورمختلف کردند.

دولتخواه، تصریح کرد: یگان حفاظت بعد از ساعت‌ها راهپیمایی در ارتفاعات خوشبختانه شکارچیان را شناسایی و موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

او، اظهار داشت: سه نفر از متخلفین قبل از شروع به شکار دستگیر شدند که از آن‌ها یک قبضه اسلحه گلوله زنی، هشت تیر فشنگ، سه دستگاه دوربین چشمی و سایر ادوات مربوطه کشف وضبط و پرونده پس از تکمیل به مراجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.