زارعی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا واحد‌های صنفی کردستان از ساعت ۱۸ روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا و قرارگیری استان در وضعیت نارنجی بیماری کووید ۱۹، تصمیم به تعطیلی واحد‌های صنفی تمام شهر‌ها در روز‌های منتهی به شب یلدا اتخاذ شده است.

او اضافه کرد: همچنین در این ایام تردد در سطح شهر‌ها از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح ممنوع بوده و پلیس راهور موظف به اعمال قانون با رانندگان متخلف است.

زارعی یادآور شد: همچنین گروه‌های نظارتی ستاد‌های مدیریت کرونا در شهرستان‌ها موظف هستند علاوه بر بازرسی از واحد‌های صنفی طبق پروتکل‌های اعلامی نسبت به تعطیلی واحد‌ها که در این ۲ روز اقدام نکرده‌اند، اقدام کنند.

او افزود: این گروه‌ها طبق مصوبات ستاد ملی کرونا می‌توانند در صورت عدم تمکین صاحبان واحد‌های صنفی علاوه بر پلمپ واحد صنفی، آنان را به مراجع قضایی معرفی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار کردستان گفت: انتظار می‌رود مردم این استان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ارتقای سطح سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از تجمع و برپایی دورهمی‌های خانوادگی حتی به تعداد کم خودداری کنند.

او یادآور شد: در صورت انجام تجمعات باید در آینده نه چندان دور شاهد اوج‌گیری مجدد شیوع ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.