آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید امروز در دیدار تعدادی از معاونان و مدیران ارشد کمیته امداد،اقدامات این نهاد را مایه دلگرمی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید و استاد حوزه علمیه قم امروز در دیدار تعدادی از معاونان و مدیران ارشد کمیته امداد با قدردانی از فعالیت‌های این نهاد در کمک‌رسانی به اقشار محروم جامعه گفت: اقدامات کمیته امداد مایه دلگرمی همگان است.


بیشتر بخوانید



او با بیان این که کمیته امداد از برکت امام راحل (ره) به وجود آمده است، ادامه داد: استفاده از نیرو‌های جوان و انقلابی در کمیته امداد، به طور قطع آینده روشنی را برای این نهاد رقم خواهد زد و نباید اجازه دهید این ظرفیت‌ها هدر برود.


آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگی برای خانواده‌های تحت حمایت، اضافه کرد: تربیت‌شدگان مکتب انقلابی کمیته امداد در آینده می‌توانند عهده‌دار حل مشکلات کشور شوند و در حال حاضر نیز افرادی در مسئولیت‌های مختلف کشور از مددجویان کمیته امداد هستند.


او با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت، اظهار کرد: در راه رفع احتیاجات نیازمندان ممکن است عده‌ای با سنگ‌اندازی، مشکلاتی را ایجاد کنند و نگذارند کار‌ها خوب پیش برود، اما نباید ناامید بشوید، زیرا وعده الهی برای کسب موفقیت، استقامت بر مسیر حق و حقیقت است.


استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این که فعالیت‌های کمیته امداد در رفع فقر و محرومیت از بسیاری کشور‌ها جلوتر است، عنوان کرد: با این اقدامات، آینده کمیته امداد روشن خواهد بود و این سبب دلخوشی برای خانواده‌های محروم است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار