مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی با تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: با توجه به شرایطی جوی و کیفیت زمین انتظار بیشتری از این مسابقه نداشتیم. با توجه به شرایط ما مجبور شدیم روش بازی روی هوا را امتحان کنیم. با ۲ مهاجم بازی را شروع کردیم و رو به بازی هوایی آوردیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

او با انتقاد از عملکرد داوری گفت: همیشه تلاش کردیم درباره داوری مثبت صحبت کنیم، اما زمانی که پنالتی ما گرفته نمی‌شود نباید سکوت کنیم. به نظرم داور در حد این بازی نبود.


بیشتر بخوانید:


هاشمی در ادامه گفت: ما امروز بازی را واگذار کردیم، اما برخی مسائل وجود دارد که در فوتبال حرفه‌ای جایگاهی ندارد. این که شب قبل از بازی، در هتل مشکلاتی برای ما پیش می‌آید که نمی‌توانیم نشست خبری  قبل  از بازی را سر وقت برگزار کنیم و یا کیفیت نامطلوب زمین بازی که چنین شرایطی را ایجاد می‌کند اصلا خوب نیست.  این مشکلات برازنده مردم مسجد سلیمان نیست. امیدوارم همه چیز در حین مسابقه و قبل از آن عادلانه باشد تا  تیمی که شایسته  پیروزی است  برنده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار