مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه گفت: مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه برق و تعدیل مصرف چراغ‌های روشنایی معابر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه گفت: مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه برق و تعدیل مصرف چراغ‌های روشنایی معابر در شرکت توزیع برق کرمانشاه  امروز (۲۸ آذر) در حال برگزاری است.
او افزود: تعدیل و کاهش روشنایی معابر و رفع ضعف ولتاژ در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های سنقر، گیلان غرب و روانسر با حضور ۱۰۰ نفر در ۲۵ اکیپ با ۳۰ دستگاه خودرو در حال انجام است.

مرآتی تصریح کرد: برای رفع ضعف ولتاژ ۲دستگاه «توبوستر» در بخش‌های سرفیروزآباد و نودشه نصب کرده‌ایم که با نصب این ۲ دستگاه مشکل ضعف ولتاژ ۱۰ هزار مشترک برطرف شده است.

او افزود: در این مرحله از مانور۱۰ دستگاه ترانس برق، ۴ دستگاه ترانسفورماتور و ۷ دستگاه ترانسفورماتور بالانس نصب شده اند.  

مرآتی با بیان اینکه در بحث تعدیل روشنایی معابر نیز ۲۵ هزار دستگاه چراغ برق را جزو برنامه داریم تصریح کرد: چراغ‌های پرمصرف ۴۰۰ وات در استان کرمانشاه جمع آوری و در سال‌های گذشته با چراغ‌های ۱۵۰ وات پربازده تعویض شده‌اند.

او با حضور در محل انجام عملیات در شهرک تعاون شهر کرمانشاه گفت: در این محله ۲ ترانس برق را به ۶ ترانس کوچک تبدیل کرده ایم تا گستره طول شعاع هر ترانس که باعث ضعف ولتاژ می‌شود را کاهش دهیم که  با توجه به سرقت‌های زیادی که از خطوط شبکه سیمی می‌شد، برای جلوگیری از افت فشار و سرقت، این شبکه هارا به کابل خودنگهدار تبدیل کرده ایم.

مرآتی تصریح کرد: در این محله تعداد زیادی تیر برق در حریم خانه‌ها و پیاده رو‌ها نصب شده بود که اقدام به جابجایی آن‌ها و آزادسازی حریم این منازل نیز کردیم.

او با بیان اینکه بخش زیادی از شبکه‌های کرمانشاه به دلیل طول عمری که دارند فرسوده شده اند و نیاز به تعویض دارندگفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اعتبار استانی در این زمینه دریافت نمی‌کند و تمامی این تعمیرات باید از منابع داخلی شرکت پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود : با توجه به مانور‌های جهادی که از اول سال جاری در برخی خطوط انجام شده است، خوشبختانه باوجود بارش‌های شدید پاییزی خاموشی‌های خیلی کمی داشته‌ایم. این نشان دهنده تاثیرگذاری و مثمربودن تعمیرات جهادی در استان می‌باشد.

انتهای پیام/س 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.