مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: رومینگ بین اپراتوری تلفن همراه کشور در ۲۵ روستای استان برقرار و فعال است و قابلیت جابه‌جایی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسرحسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: رومینگ بین اپراتور‌های ایرانسل و همراه اول در روستا‌های دارای پوشش حداقل یک اپراتور، برقرار است و اهالی می‌توانند از خدمات اپراتور دیگر نیزبه صورت همزمان برخوردار شوند.

او اضافه کرد: سنجش وضعیت ارتباطی استان سمنان با همکاری سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی هر سه ماه انجام می‌شود و به همین منظور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آمادگی کامل دارد در مناطق و روستا‌های اعلامی از سوی فرمانداران برای پایش میدانی و سنجش وضعیت ارتباطی حضور موثر داشته باشد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تاکید بر توجه ویژه وزارت ارتباطات بر ایجاد عدالت اجتماعی در قالب عدالت ارتباطی گفت: برای تحقق عدالت ارتباطی و به منظور کاهش شکاف دیجیتالی با ایجاد دسترسی برابر برای تمام روستاییان نقاط مختلف استان، مجموعه ارتباطات استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: ارتباطات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.