بارش باران و افزایش آب رودخانه باعث شده است که رفت و آمد خودرو‌ها در جاده ساحلی بوشهر- گناوه کند شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: با توجه به بارش باران در بالادست، آب رودخانه افزایش یافته و جاده ساحلی بوشهر- گناوه دچار آبگرفتگی شده است.

جهانگیر دهقانی عنوان کرد: این جاده بسته نیست، اما با توجه که یک خط آن را آب گرفته است، رفت و آمد خودرو‌ها با کندی صورت می‌گیرد.

جاده ساحلی بوشهر-گناوه یکی از مسیرهایی است که با کم‌ترین بارش دچار آبگرفتگی می‌شود. در زمان بارش‌های بیش‌تر با توجه به افزایش آورد روخانه این جاده گاه تا چندین روز بسته می‌ماند.

رانندگان در این شرایط باید از مسیر جایگزین که طولانی‌تر است، استفاده کنند.

  باید برای حل مشکل این مسیر پرتردد، چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.


بیشتر بخوانید


بارش باران در مناطق سیل زده دشتستان مشکلی ایجاد نکرد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر همچنین افزود: امروز افزون بر بارش باران در مناطق مختلف، در برخی نقاط دشتستان از جمله بخش آبپخش تگرگ باریده است که این پدیده‌ها با توجه به اینکه میزانشان زیاد نبوده است، مشکلی برای مناطق سیل زده دشتستان ایجاد نکرده است.

دهقانی با اشاره به اینکه تا کنون برازجان با ۲۲ میلیمتر بیش‌ترین بارندگی را ثبت کرده است، ادامه داد: برخی اهالی شهر وحدتیه شهرستان دشتستان هم که خانه‌‎هایشان در سیل ۱۶ آذر آسیب دیده، باران امروز برایشان مشکلی به وجود نیاورده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از اواخر چهارشنبه، نیرو‌های امدادی در آماده باش کامل هستند و حتی از شهرداران و دهیاران خواسته شد که در منطقه محل خدمت خود حضور داشته باشند و مرخصی نروند.

دهقانی بیان کرد: سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز و شاید اوایل وقت فردا در استان بوشهر فعال خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.