فرمانده انتظامی آبادان از انهدام اعضای یک باند ۴ نفره سرقت تلفن همراه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه از طریق زورگیری با سلاح سرد در یکی از مناطق آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان که یک باند ۴ نفره می‌باشند، با استفاده از سلاح سرد چاقو و تهدید عابران پیاده در یکی از مناطق حاشیه شهر آبادان اقدام به سرقت گوشی موبایل آن‌ها کرده و بلافاصله به سمت نخلستان‌ها متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر پس از جمع آوری اطلاعات کافی، سرانجام محل اختفاء سارقان زورگیر را در نخلستانی واقع در نزدیکی شهرستان خرمشهر شناسایی کردند و پس از هماهنگی قضایی، محل اختفاء سارقان به محاصره پلیس درآمد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت: ۲ نفر از سارقان سریعا دستگیر، ۲ نفر دیگر که در نزدیکی محل اختفاء حضور داشته، به محض مشاهده ماموران متواری، که پس از تعقیب و گریز طولانی در نخلستان‌ها هر دونفر دستگیر شدند، تعداد ۵دستگاه گوشی سرقتی،۳قبضه سلاح سرد چاقو و قمه از سارقان کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه سارقان دستگیر شده به ۸ فقره سرقت موبایل از طریق زورگیری وتهدید با سلاح سرد، ۴ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت مغازه، یکفقره سرقت داخل خودرو در مجموع به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند گفت: دستگیری این باند ۴ نفره که آسایش را از اهالی منطقه سلب کرده بودند با واکنش مثبت شهروندان آن منطقه مواجه گردید و پس ازجمع آوری شکایات اهالی و تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
واقعا خوزستان امنیت نداره
از نیروهای انتظامی انتظار داریم با سارقین و اشرار با اقتدار و جدیت برخورد کنند