مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خواستار اعمال محدودیت‌ها برای ورود اتوبوس‌ها از سمت مرند به داخل شهر تبریز شد و گفت: ادامه مسیر از طریق آزادراه شهید کسایی برای ورود این خودرو‌ها به شهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم مشارکت دهیاران در بازگشایی مسیر‌ها و راه‌های روستایی در زمان بارش برف  گفت: روستائیان نیز برای بازگشایی راه‌های روستایی باید تا زمان بازگشایی راه‌های شریانی و اصلی استان صبر و شکیبایی نشان دهند.

در این جلسه موضوع اعمال محدودیت برای ورود اتوبوس‌های ورودی از مرند به تبریز مورد موافقت قرار گرفت و از سامانه برخط تصادفات و سامانه تحلیل تردد و بازرسی ایمنی راه که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و با همکاری یکی از شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی شده است، رونمایی شد.

همچنین در این جلسه موضوع جابجایی مکان پلیس راه آذرشهر و مکان یابی برای احداث مکان جدید این پاسگاه مورد بحث و رسیدگی قرار گرفت که مقرر شد ،در این زمینه جلسات تخصصی بین پلیس راه، پلیس راهور، شهرداری و راهداری برگزار شود.

آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.