سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هر قیمتی باید صدر جدول رقابت‌ها را حفظ کنیم و برنده بازی‌ها باشیم.

فکری: به هر قیمتی باید صدر جدول را حفظ کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری درباره بازی با ذوب آهن گفت: جا دارد از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم، چرا که هفته‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و با کمک آن‌ها با بازی بیشتر به صدر جدول رسیدیم. البته قرار گرفتن در صدر جدول کار را ما سخت می‌کند و امیدوارم بچه‌ها بیشتر تلاش و دقت کنند تا به هر قیمتی هست صدر جدول را حفظ کنیم.

او ادامه داد: بازی فردا با توجه به اینکه صدر هستیم باعث می شود تیم حریف انگیزه پیدا کند و همیشه تیم ها برابر ما انگیزه دارند. تیم ذوب آهن بسیار خوب است و مربی خوبی دارد و آنها برای کسب امتیاز برابر ما به میدان خواهند آمد و این کار ما را سخت خواهد کرد. اما در مجموع امیدوارم با تلاش بازیکنان، سه امتیاز بازی را بگیریم.

فکری درباره تعداد بالای مصدومان استقلال گفت: متاسفانه ما وارث تیمی هستیم که چند سال می شود نتیجه نگرفته است و بار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان است و از طرفی فشار جسمی که روی بازیکنان از سال های قبل بوده و استراحت هم نداشتند. متاسفانه مشکلات یک به یک بیرون می زند و اکثر آسیب دیدگی ها برای بازیکنانی است که از سال های قبل در این تیم بوده اند و فشار روحی و روانی باعث شده آنها مصدوم شوند.

او ادامه داد: همچنین فرصت کافی برای آماده سازی نداشتیم و وارد بازی ها شدیم و در نهایت متاسفانه بازیکنان هر هفته مصدوم می شوند و از قبل هم آسیب داشتند و این موضوعات ربطی به کادر فنی و تیم پزشکی گذشته ندارد و به مشکلات سال های قبل ارتباط دارد.

سرمربی استقلال گفت: امیدوارم با کسب نتایج خوب، مشکل روحی و روانی بازیکنان هم برطرف شود و بازیکنان از لحاظ جسمی در موقعیت خوبی قرار بگیرند. امیدوارم فردا بازی خوب و به دور از حاشیه ای برگزار شود و تماشاگران بازی جوانمردانه از هر دو تیم را نظاره گر باشند و هر تیمی مستحق برد است، پیروز شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
بهر قیمتی شده پس باید تبر برداری سر بازیکنان حریف را قطع کنی تا سوگلی صدر را حفظ کنی. فکری زود باید تیم ششتق لال را ترک گنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
حاج محمود بابا بی خیال شما به درد دسته سه می خورید
آخرین اخبار