وحید فاضلی گفت: همه سعی خود را می‌کنم تا تیم فوتبال نساجی را به جدول رده بندی بازگردانم.

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیمش برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: صحبتی درباره بازی امروز ندارم و فقط از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم و ناراحت هستم به خاطر هوادارانی که با این تیم می‌خوابند و بیدار می‌شوند. همچنین بازی قبلی را دیدم که برخی از طرفداران اشک می‌ریختند و واقعا حرفی برای گفتن نیست و سرم پایین است و هر انتقادی را می‌پذیرم. همه تلاش خود را می‌کنم که تیم نساجی به جدول برگردانم.  

فاضلی درباره علت اصلی باخت نساجی گفت: تمرکز نداشتن بازیکن ما باعث شکست برابر تیم مس رفسنجان شد و روی گلی که خوردیم بار‌ها تمرین کردیم و حریف را آنالیز کرده بودیم. در همان صحنه‌ای که کار کرده بودیم تیم حریف به گل رسید و این موضوع هشداری برای ما است. من را انتقاد کنید و به بازیکنان نساجی کاری نداشته باشید. البته بازیکنان ما باید درک کنند که پیراهن چه تیمی را بر تن کردند و گل هفته قبل را این بار برابر مس رفسنجان دریافت کردیم. تیم مس رفسنجان توپی به محوطه جریمه ما نیاورد و این تیم موقعیتی نداشت. آن‌ها فقط یک موقعیت داشتند که در نهایت گل زدند.  

برخی از بازیکنان پاسخگوی خواسته های ما و هواداران نبودند 

او بیان کرد: من به بعضی از بازیکنان خیلی فرصت  دادم، اما آن‌ها پاسخگوی خواسته‌های ما و هواداران نبودند. من هواداران را درک می‌کنم و آن‌ها هفته پیش غرورشان شکسته شد و همه تلاش خود را می‌کنم که به جدول رده بندی بازگردیم و تیم را جمع کنیم.  

سرمربی نساجی: تلاش خود را برای بازگشت نساجی به جدول می‌کنم/ تیم مس رفسنجان دستهایش بالا بود

فوتبال میرزازاد را نمی توانیم  نابود کنیم  

 فاضلی درباره اینکه میرزازاد، گلر نساجی روحیه لازم را برای قرار گرفتن در دروازه این تیم شمالی ندارد، گفت: عملکرد میرزازاد به غیر از بازی با سپاهان خوب بود و  خیلی از  بازیکنان ما در بازی با سپاهان بد بودند و  فقط یک نفر بازی بدی ارائه نداد. ما نمی‌توانستیم یک گلر جوان و آینده دار را بیرون بگذاریم، چون شاید فوتبالش نابود شود. ما این ریسک را کردیم و میرزازاد را درون دروازه گذاشتیم و عملکردش بد نبود، اما باید آنالیزش کنیم تا او پاسخگوی عملکرد فنی اش باشد.  

تخریب بازیکن و مربی کمکی به تیم نساجی نمی کند 

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه این تیم شمالی موقعیت گلزنی چندانی در این بازی نداشت، بیان کرد: من این حرف شما را قبول دارم. متاسفانه تیم ما بدون توپ خوب می‌جنگد، اما زمانی که توپ داریم اشتباهات ما زیاد است و باید در این زمینه کار کنیم. علت این موضوع را می‌دانم، اما نمی‌خواهم آن را رسانه‌ای کنم. تخریب بازیکن و مربی کمکی به تیم ما نمی‌کند، اما من همه انتقادات را می‌پذیرم و باید تلاش مضاعف کنیم. کار سخت است و تیم‌ها شکل گرفتند و نمی‌توانیم با جنگندگی صرف نتیجه بگیریم. اگر می‌خواهیم جنگنده باشیم نباید اشتباه کنیم که به آن صورت گل بخوریم و حداقل بدون توپ نباید اشتباه کنیم. ما در تمرینات روی  شیوه‌های مختلف کار می‌کنیم.  

او افزود: باید آنالیز و موشکافی کرده تا مشکل را پیدا کنیم و نباید به آن صورت گل می‌خوردیم. ما زیاد روی صحنه‌ای که گل خوردیم کار کردیم و شاید بازیکن تمرکز نداشته است. ما می‌توانیم این نقیصه را برطرف کنیم و باید بدانیم در کدام تیم کار می‌کنیم، چون نساجی تیم بزرگ و قدمت داری است.  

فاضلی درباره عملکرد داوری این بازی گفت:  تا زمانی که داوری‌های ما به این صورت باشد، حریفان هم به اینجا می‌آیند و وقت تلف می‌کنند. تیم مس رفسنجان یک ربع وقت تلف کرد و تیم داوری هم با این تیم همکاری لازم را داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار