نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی از تصویب احداث بیمارستان ۳۰ تختخوابی، اجرای ۵۰۰ طرح‌ اقتصادی و رفع معضل آب شرب در روستا‌های حوزه انتخابیه خبر داد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در نشستی که با حضور محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد، مشکلات و محرومیت‌های موجود در شهرستان‌های حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت.

او با تاکید بر ورود ستاد اجرایی حضرت امام (ره) جهت رفع محرومیت‌ها شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در همه زمینه‌ها افزود: در این نشست مقرر شد با همکاری این ستاد معضل آب شرب روستای‌های جفیر یک و جفیر ۲ رفع شود.

ساعدی با بیان اینکه احداث بیمارستان محله‌ای ۳۰ تختخوابی در شهرستان هویزه در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: اعطای وام‌های خود اشتغالی به جوانان شهرستان‌های حوزه انتخابیه برای راه اندازی ۵۰۰ طرح اقتصادی نیز از دیگر مصوبه‌های نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چندی پیش نیز جلسه‌ای به منظور رفع مشکلات و تکمیل پروژه‌های گاز، آب و فاضلاب، راهداری و مسکن با حضور فرمانداران شهرستان‌های حوزه انتخابیه، مسئولان استانی و شهرستان‌ها برگزار و تصمیماتی برای رفع آن‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.