فرماندار بروجن:

نظارت بر واحد‌های نانوایی در بروجن افزایش یابد

فرماندار بروجن، خواستار افزایش نظارت شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و سایر نهاد‌های مربوطه بر مسائل بهداشتی و کیفیت نان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در جلسه شورای آرد و نان شهرستان با ابراز نارضایتی از وضعیت پخت و عدم کیفیت نان برخی از نانوایی‌های شهرستان خواستار افزایش نظارت شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و سایر نهاد‌های مربوطه بر مسائل بهداشتی و کیفیت نان شد.

او با تأکید بر رعایت ضوابط شامل ساعت کاری، کیفیت، بهداشت، قیمت و وزن چانه در نانوایی‌های شهرستان بروجن، ادامه داد: سهمیه آرد نانوایی‌ها در اختیار شورای آرد و نان است و در صورت تخلف و نارضایتی مردم، سهمیه هر نانوایی کسر و یا پروانه فعالیت آن‌ها باطل می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملکی اظهار کرد: اشخاصی که توانایی تولید نان با کیفیت با سیستم‌های جدید را دارند به منظور تخصیص سهمیه آرد به شورای آرد و نان شهرستان مراجعه نمایند.

در پایان جلسه فرماندار و اعضای شورای آرد و نان شهرستان به صورت سرزده از تعدادی از نانوایی‌های شهر نقنه با هدف ارتقای سطح کیفیت نان تولیدی و رعایت مسائل بهداشتی بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.