سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: افتخار می‌کنم که جزو گزینه‌های هدایت تراکتور بودم، اما فقط به پیکان فکر می‌کنم، زیرا سرمربی این تیم هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی در تبریز مقابل تیم پرمهره تراکتور سنگین است و می‌دانیم کار سختی در پیش داریم. به هر حال تیم ما هم در هفته‌های اخیر روند خوبی را در پیش گرفته و از لحاظ تاکتیکی و فنی نظم خاصی در پیکان ایجاد شده است. هدف ما این است بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. ان شاالله اگر بازیکنان نکاتی را که در تمرینات به آن‌ها گوشزد کردیم، روی آنالیز به تصویر کشیدیم و تاکتیک‌هایی که مرور کردیم را به خوبی در بازی پیاده کنند، دست پر از تبریز باز می‌گردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مانند دیگر بازی‌های خارج از خانه، مقابل تراکتور هم نظم دفاعی و بازی مالکانه خواهد داشت، گفت: در تمام بازی‌ها نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. با توجه به قدرت حریفان، در بازی‌هایی که بتوانیم قطعا چنین کاری می‌کنیم، اما اگر نتوانیم تاکتیک‌های دیگری را به کار می‌گیریم.

تارتار در ادامه عنوان کرد: تراکتور در تمام خطوط بازیکنان باکیفیت و باتجربه‌ای در اختیار دارد. این تیم برای موفقیت در سه جام بسته شده و لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش دارد. تراکتور تیم پرمهره‌ای است، اما تلاش می‌کنیم بازی خوبی با به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره پیشنهاد باشگاه تراکتور به او گفت: باید از شخص زنوزی و هیئت مدیره باشگاه تراکتور تشکر کنم. همین که جزو گزینه‌های تراکتور بودم، برای من مایه افتخار است، زیرا تراکتور تیمی با ریشه، توانمند و قدرتمند است. این تیم هواداران پرشوری هم دارد، اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی تیم پیکان است، زیرا سرمربی این تیم هستم.

تارتار درباره اهمیت بازی فردا گفت: بازی با تراکتور هم مانند دیدار‌های دیگر ۳ امتیاز دارد و انگیزه خاصی برای من ایجاد نمی‌کند.


بیشتر بخوانید

مربی تراکتور: تاکتیک اوت دستی پیکان را خنثی می‌کنیم/ شجاعی هر وقت صلاح بداند بازی می‌کند


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار