حوادث امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۲۷ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری ۸ سارق در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی ۸ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ جماشیانی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس جمعا به ۱۹ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان شادگان اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان از شهروندان خواست؛ هرگونه موارد مشکوک را در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ عدد باتری خودرو و ۳ حلقه زاپاس کشف شد ادامه داد: متهم در بازجویی پلیس به ۸ فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ دالوند بیان داشت: تاکنون ۵ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با قرار مناسب روانه زندان شد.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.