مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در بسیاری از محور‌های مواصلاتی کردستان دید افقی به دلیل مه غلیظ به کمتر از ۱۵۰ متر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر در محور‌های سنندج ـ دهگلان (محدوده گردنه صلوات آباد)، دهگلان - قروه (محدوده شهرک صنعتی)، دیواندره ـ بیجار (محدوده سعدآباد)، سقز ـ بانه (محدوده روستای تموغه)، سنندج ـ دیواندره (محدوده روستای خرکه) و مریوان ـ باشماق (کل مسیر) مه‌گرفتگی غلیظ و کاهش سطح دید را شاهد هستیم.

او افزود: در مسیر‌های یاد شده دید افقی به کمتر از ۱۵۰ متر و در برخی نقاط نیز به کمتر از ۱۰۰ متر رسیده است و نیاز است رانندگان در صورت تردد در این محور‌ها دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: همچنین در محور‌های سنندج ـ مریوان (محدوده روستای رش نش) و سقز ـ بوکان (محدوده روستای کوچک علیا) شاهد مه‌گرفتگی رقیق هستیم.

زندی یادآور شد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کردستان مبنی بر احتمال بارش باران و برف طی امروز و فردا در سطح استان، توصیه می‌شود شهروندان از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و یا در صورت اجبار در تردد حتما موارد ایمنی را رعایت کنند تا دچار مشکلی نشوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.