رضوانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قراری مبنی بر حضور جبهه پایداری در جلسات جامعه روحانیت نبوده است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص حضور جبهه پایداری در جلسات جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسه‌ای نبوده که قرار باشد ما در آن شرکت کنیم و نکرده باشیم.

غلامحسین رضوانی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص صحبت‌های غلامرضا مصباحی مقدم مبنی بر عدم حضور جبهه پایداری در جلسات جامعه روحانیت مبارز گفت: چه علتی دارد که جبهه پایداری در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت کند؟

رضوانی اظهار کرد: معمولا وحدت حول یکسری معیار‌ها اتفاق می‌افتد؛ آیا معیار‌هایی برای وحدت تعریف شده است؟ اگر تعریف شده، آن معیار‌ها چیست؟

او افزود: صرفا گفتن کلمه وحدت درست نیست، وحدت یک مفهوم کلی است؛ اگر معیار‌های آن تعریف شده است، مطرح شود و همه کسانی که آن معیار‌ها را قبول دارند، حول آن عمل کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: اینکه برخی با جنجال و فضاسازی عده‌ای را مخالف و عده‌ای را موافق وحدت نشان دهند، خود یکی از دلایل عدم وحدت است.

او گفت: در وحدت باید معیار‌ها و موازینی باشد که مورد توافق قرار گیرد؛ آیا کسی چنین چیزی سراغ دارد؟


بیشتر بخوانید


رضوانی با اشاره به برخی صحبت‌ها که گفته می‌شود جبهه پایداری در جلسات وحدت شرکت نمی‌کند، تصریح کرد: اینکه بگویند گروهی در جلسات وحدت شرکت نمی‌کند، حرف معنی داری نیست و مبهم است؛ باید اول مشخص شود، چه کسانی، در چه مواردی چه وحدتی داشته باشند؛ آن وقت معلوم می‌شود که چه کسی به وظایف عمل نکرده و در جلسات حضور نداشته است.

او اظهار کرد: به همین دلیل وقتی کسی سعی می‌کند با فضاسازی کاری را دنبال کند، نتیجه لازم حاصل نمی‌شود.

رضوانی در خصوص حضور جبهه پایداری در جلسات جامعه روحانیت مبارز گفت: قراری مبنی بر حضور جبهه پایداری در جلسات جامعه روحانیت نبوده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان در خصوص ارتباط اعضای جبهه پایداری با جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: ارتباط با جامعه روحانیت وجود دارد و ممکن است بعضی از دوستان با برخی از افراد جامعه روحانیت مبارز ارتباطاتی از قدیم داشته باشند؛ اما جلسه‌ای نبوده که قرار باشد ما در آن شرکت کنیم و نکرده باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار