معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون ۴۵ هزار دانش آموز قزوینی در رشته‌های گروهی و انفرادی طرح پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت‌الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه طرح پرسش مهر از سال ۷۶ به منظور افزایش مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در موضوعات فرهنگی و اجتماعی شروع شد،گفت: تاکنون ۴۵ هزار دانش آموز قزوینی در رشته‌های گروهی و انفرادی طرح پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام انصاری افزود: این طرح، هر ساله با شروع سال تحصیلی جدید با طرح موضوع از سوی ریاست جمهوری ادامه دارد و امسال نیز در شرایط کرونا با موضوع "فرزندانم، برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنید" مطرح شد.

او اضافه کرد: در این طرح تمام دانش آموزان به جز سه ساله اول ابتدایی می‌توانند شرکت کنند و مهلت ارسال آثار دانش آموزان تا پایان آذرماه و فرهنگیان تا پایان دی ماه اعلام شده است.

حجت الاسلام انصاری هدف از طرح پرسش مهر را ارتقای سطح آگاهی و روحیه مشارکت‌جویی، نقدپذیری و پرسشگری دانش آموزان عنوان کرد و  افزود: هم اکنون ۲ هزار اثر به دبیرخانه این ستاد در اداره کل آموزش و پرورش ارسال شده است.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، سال گذشته ۹۷ هزار دانش آموز و فرهنگی از استان قزوین در طرح پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند و موفق به کسب رتبه‌های برتر در کشور شدیم.

استان قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و ۱۶ هزار فرهنگی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.