شهدای قشقایی شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان میزبان وچان کردستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته چهارم مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور و از گروه دوم ، ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۸ آذرماه تیم انتهای جدولی شهدای قشقایی به میزبانی ورزشگاه حافظیه میزبان وچان کردستان خواهد بود.

شهدای قشقایی شیراز که از هفته دوم وارد این رقابت ها شد متحمل دو شکست شده و بدون امتیاز ، در مکان ششم جدول رده بندی گروه دوم جای دارد و وچان کردستان با ۲ برد ، یک تساوی و ۶ امتیاز جایگاه دوم را پس از ملوان بندرانزلی صدرجدولی ، در اختیار دارد.

 در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان ، شهدای قشقایی شیراز با یک گل مغلوب میهمانش سارگل بوشهر شد و وچان کردستان ۴-۲ نتیجه را مقابل شهرداری سیرجان واگذار کرد.

وچان کردستان از بازیکنان با کیفیت شیرازی مانند پروین فرهادی و فاطمه قاسمی سود می برد که بدلیل مشکلات مالی ، فوتبال خود را خارج از استان فارس دنبال می کنند.

در جدول گلزنان این مسابقات زهرا قنبری از تیم وچان کردستان با هفت گل در صدر قرار دارد و در بازی روز جمعه با قشقایی قطعا یکی از مهره های تاثیرگذار بازی خواهد بود.

فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور در دو گروه پنج و شش تیمی در برگزار می شود که در گروه دوم ، شهدای قشقایی شیراز با تیم های ملوان بندرانزلی ، وچان کردستان ، شهرداری سیرجان ، سارگل بوشهر و پالایش گاز ایلام همگروه است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.