فرماندار بوشهر از دستگاه‌های متولی خواست در این فصل که زمان بارش باران است از حفاری بپرهیزند تا مردم دچار مشکل نشوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در تشکیل جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بوشهر بیان کرد: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در پایان این هفته، همه نیرو‌های امدادی این شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

او همچنین با اشاره به آسیب زدن ریشه برخی درختان به شبکه‌های آب و برق افزود: با توجه به این آسیب‌ها، قرار بر جایگزین کردن این درختان است که باید تا زمان جایگزینی کامل در خصوص هرس آن‌ها با شهرداری هماهنگ باشیم.

فرماندار بوشهر درباره برخی حفاری‌ها نیز گفت: باتوجه به اینکه در فصل بارش‌ها قرار داریم و بارندگی‌های بوشهر موجب آبگرفتگی معابر می‌شود، اگر اعتبار لازم برای حفاری وجود ندارد، اقدام به این کار نشود.دستگاه‌هایی که پیمان دارند نیز حداقل در جا‌هایی که حفاری می‌کنند، علامت بگذارند تا در زمان بارندگی مردم با مشکل روبه‌رو نشوند.


بیشتر بخوانید


جمشیدی بر ضرورت حضور به موقع عوامل و نیرو‌های اجرایی و عملیاتی در زمان بحران تاکید کرد و افزود: وقتی مردم ما را در کنار خود ببینند همراهی آنها نیز بیشتر می‌شود.

او به ثبات بیماری کووید ۱۹ در شهرستان بوشهر نیز اشاره و عنوان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در مدیریت ویروس کرونا دارد.

 رعایت اصول ایمنی در ساخت و ساز‌ها و  پیگیری تامین گاز مایع از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.