رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: ۹۰ شرکت فعال دامغان که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند، در مرکز رشد این شهر مستقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: ۹۰ شرکت فعال دامغان که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند، در مرکز رشد این شهر مستقر شدند.

محسن نظری افزود: امسال تاکنون ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب مصوبه‌های حمایتی به شرکت‌های فناور در دامغان پرداخت شده است.

نظری گفت: در مراکز رشد، شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و صاحبان ایده جذب می‌شوند که می‌توانند پس از جذب، از حمایت‌های پارک علم و فناوری استان سمنان در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.

نظری به حمایت‌های پارک علم و فناوری استان از ایده‌ها اشاره کرد و افزود: این حمایت‌ها قالب‌های مختلفی دارد که بحث توسعه بازار، تجاری‌سازی ایده و شرکت در نمایشگاه‌های مختلف از جمله حمایت‌های مراکز است.

او افزود: پارک علم و فناوری از همه دانشگاهیان، صاحبان ایده و جوانان تقاضا دارد که در صورت داشتن ایده یا علاقه به ایجاد کسب و کار متنوع، به پارک علم فناوری استان و یا مراکز رشد مستقر در شهر‌های استان مراجعه کنند و با استقرار در این مراکز مشمول حمایت شوند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار