رایکا بابل با کسب یک برد شیرین خانگی مقابل چوکا تالش به جایگاه نهم لیگ یک فوتبال کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل امروز چهارشنبه ۲۶ آذر در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل، چوکا تالش را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد.

نادر دست نشان تیمش را با ترکیب سهراب پل گردانی، سیدجواد شفیعی، طاهر صادقی، امیر حسین نادم، هادی خیری، امین رضایی، قدیر آقاجانی، حسین رسولی، صیاد کوکبی، علی خسرونژاد و امیرحسین منصف به زمین فرستاد.

نیمه اول بازی در حالی آغاز شد که یاران با انگیزه و جنگنده رایکا از همان ابتدا بازی مالکانه خود را به حریف دیکته کردند و بعد از حملات پرتعداد، سرانجام در دقیقه ۳۰ باز هم روی حرکت علی خسرو نژاد و در برگشت با شوت امیر محمد منصف به گل رسیدند.

در دقیقه ۲۲، داور بازی امین رضایی بازیکن رایکا را اخراج کرد که بعد از مشورت با کادر داوری تصمیم خود را عوض کرد و با یک کارت زرد امین رضایی را جریمه کرد.

با شروع نیمه دوم و در یک غافلگیری در دقیقه ۵۵ علیرضا مصطفایی مهاجم گلزن چوکا گل تساوی را وارد دروازه رایکا کرد.

این پایان کار نبود چرا که در دقیقه ۸۴ بازی، علی خسرو نژاد مهاجم گلزن تیم رایکا بابل با یک ضربه سر زیبا گل دوم رایکایی‌ها را وارد دروازه چوکا کرد تا این رایکایی‌ها باشند که با نتیجه ۲ بر ۱ در این جدال جذاب به پیروزی دست یابند.

علی خسرونژاد در این بازی برای چهارمین بار گلزنی کرد تا به صدر جدول گلزنان لیگ یک باشگا‌های کشور برسد.

تیم رایکا بابل با این برد ۷ امتیازی شد و با جهشی سه پله‌ای در رده نهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت.

تیم چوکا تالش هم با ۴ امتیاز همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور باقی ماند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.