فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پاتک غافلگیرانه پلیس برای کشف محموله موادمخدر و دستگیری ۴ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی  فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادافیونی از استان‌های جنوبی به خراسان رضوی و در مسیر شهر مشهد دست یافتند.

او  افزود: بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد قاچاقچیان با یک اتوبوس مسافربری و یک کامیونت وارد استان خراسان رضوی می‌شوند و با کسب این سرنخ‌ها مثلث پلیسی با حضور جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه و پلیس تایباد تشکیل شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه در این عملیات گسترده اتوبوس مسافربری حامل موادافیونی که عازم مشهد بود را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۵۵۸ کیلو تریاک جاسازی شده در بدنه وسیله نقلیه را کشف کردند.

سردار تقوی بیان کرد: با دستگیری ۳ متهم اصلی پرونده تحقیقات تیم مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه یافت و پلیس شهرستان تایباد نیز با هماهنگی و در اقدامی ضربتی وارد عمل شد و خودرو کامیون حامل مواد مخدر را در مسیر شهر مشهد متوقف کرد.

او با اشاره به این مطلب که در بازرسی از کامیونت ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: تحقیقات از قاچاقچیان برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این سوداگران مرگ ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.