رئیس آبفای شهرستان رامشیر استان خوزستان در خصوص صدور قبض آب برای افراد در روستای مزیبله سفلی که آب لوله‌کشی ندارد توضیحاتی ارائه داد.

حسنی رئیس آبفای شهرستان رامشیر استان خوزستان در گفت و گو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صدور قبض آب برای تعدادی از افراد روستایی که آب آن قطع است گفت:روستای مزیبله سفلی ۲۵ کیلومتر از استان خوزستان فاصله دارد و در حال حاضر باتوجه به کدورت آب، آبرسانی به این روستا از طریق تانکر صورت می‌گیرد.

او ادامه داد:قبوضی که در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قبض آب برای آبی که قطع است انتشار پیدا کرده مربوط به زمانی است که مشترکان این روستا از آب لوله کشی شرب استفاده می‌کردند چراکه در زمان قطع بودن آب، قبضی صادر نمی شود و در این حالت کنتور خاموش  است و کار نمی‌کند.

حسنی بیان کرد: این قبوض آب مربوط به دوره  قبل و در زمان مصرف آب  بوده است.

رئیس اداره آبفای شهرستان رامشیر استان خوزستان افزود: مردم این روستا در فصل زمستان بر‌ای تامین آب مشکلی ندارند و آب شرب این اهالی از طریق خطوط لوله کشی برقرار است، زمانی که کدورت آب رودخانه بالا می‌رود انتقال آب سالم با تاخیر انجام می‌شود.

او اضافه کرد:خوشبختانه قطعی آب در این روستا به صورت مستمر نیست فقط به دلیل شکستگی خطوط انتقال و یا کدورت آب رودخانه قطع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قبض آب ، آب لوله کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۱:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
به ما برق ندادید چیرو میخواهی رایگان کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
ای بی انصافا همه ی مسوولین خوزستان وجدان ندارن باید استعفا بدن بیچاره مردم
آخرین اخبار