فرماندار بهبهان گفت: مطب‌های پزشکان برای ما بسیار حائز اهمیت است و باید تهویه مناسب و فاصله گذاری لازم رعایت شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت:  در ۶ روز گذشته هیچ مورد فوتی کرونایی در بهبهان نداشتیم و  مطب‌های پزشکان برای ما بسیار حائز اهمیت است و باید تهویه مناسب، فاصله گذاری و  شیوه نامه‌های بهداشتی لازم رعایت شود.

او در ادامه افزود: وضعیت شهرستان از نظر کرونا اکنون خوب است، اما بسیار شکننده است، میانگین ابتلا به دلیل دورهمی‌های خانگی ۵۱ درصد است و یکی از صنوف تعطیل از ابتدای کرونا تالارداران هستند، ما هم نگران شرایط آن‌ها هستیم.

زمانی اصل بیان داشت: به ادارات خدمات رسان ابلاغ خواهد شد که همکاری لازم با تالار داران را در خصوص قبوض و جرایم داشته باشند، در این مدت چند باغ ویلا تعطیل و پلمب شده است و ۱۰ مورد تعهد کتبی و حتی دستور بازداشت صاحب باغ ویلای شخصی که مراسم برگزار کرده بود داشتیم.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: اگر از وضعیت نارنجی خارج شدیم در مورد تالار‌ها هم تابع شرایط و اصول بهداشتی خواهیم بود، محدودیت‌های ترافیکی را در شب یلدا با شدت بیشتری اجرا خواهیم کرد و گروه‌های هنری و فرهنگی مختلفی درخواست اجرای برنامه در شب یلدا داشته اند که مسئولیت تصمیم گیری برعهده ستاد کروناست و تاکنون با هیچ برنامه‌ای موافقت نکردیم.

این مقام مسئول ادامه داد: از تمام همشهریان که در این مدت نهایت همکاری را با ما در اجرای اصول بهداشتی داشته اند و باعث کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌ها شده اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.