سازمان جهانی بهداشت درباره اوج‌گیری شیوع کرونا در سراسر اروپا بعد از تعطیلات سال جدید میلادی هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه ضمن هشدار درباره اوج‌گیری مجدد شیوع ویروس کرونا در اروپا بعد از تعطیلات سال جدید، تدابیری را برای جلوگیری از این رویداد ارائه داد.

دفتر سازمان جهانی بهداشت در اروپا با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به تجمعات گسترده در تعطیلات سال جدید در سراسر اروپا هشدار داد که این امر خطر اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا را بعد از این تعطیلات افزایش می‌دهد.

بیشتر کشور‌ها در سراسر اروپا با هدف کند کردن روند انتقال و گسترش ویروس کرونا، اکنون در تعطیلی‌های جدید کرونایی شامل محدودیت‌های رفت و آمد در شب یا دیگر محددیت‌ها به سر می‌برند.

مدیر موسسه ملی سلامت در آلمان در این خصوص اعلام کرد: این بحران همانند آغاز دوران خود همچنان جدی است. مقامات آلمانی همچنین خواستار اقدام سریع اتحادیه اروپا در زمینه تأیید واکسن کرونا هستند.

«فرد پلایتگن» خبرنگار سی‌ان‌ان مستقر در برلین، گفت: کشور‌های اروپایی در حال تحت فشار قرار دادن آژانس دارویی اتحادیه اروپا هستند تا واکسن تولید شرکت فایزر و بیون تک را تأیید کند، زیرا ویروس کرونا با سرعت بیشتری در حال گسترش یافتن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار