سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: چند هفته است که اشتباهات داوری به تیم ما ضرر زده و در بازی مقابل شاهین شهرداری هم حریف داور نشدیم. 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش هرمزی، سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از شکست تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در لیگ آزادگان اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد و شاید بتوان گفت اختلاف ۲ تیم یک ضربه ایستگاهی بود که شاهین شهرداری روی آن به گل رسید. بازی خوبی انجام دادیم، اما نتیجه خوبی با آن همراه نشد. ضمن احترامی که برای نیم شاهین شهرداری قائلم، بازی باید با اختلاف ۴، ۵ گل به سود ما تمام می‌شد.

هرمزی با انتقاد از عملکرد داوری گفت: مقصر باخت قشقایی من هستم، اما باید از داوری گلایه کنیم، زیرا یک پنالتی مسلم برای تیم ما نگرفت. چندین هفته است که از اشتباهات داوری ضرر می‌کنیم. آیا خوب است که من به خاطر اشتباهات داوری از قشقایی بروم؟ کنار خط به خاطر بی ادبی بازیکن حریف آشوب به پا شد. سرلوحه اخلاقی ما ایل بزرگ قشقایی است و تا زمانی که من این جا باشم، اجازه نمی‌دهم مشکل انضباطی پیش بیاید.

سرمربی قشقایی شیراز در ادامه گفت: تیم ما حریف شاهین شهرداری بوشهر شد، اما حریف داوری نشد. چند هفته است که از داوری ضرر می‌کنیم، زیرا قشقایی تیم مظلومی است. تیم ما به لحاظ انگیزه‌های مالی فقیر است، اما حقیر نیست. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که بی نظیر بودند. به اعتقاد من بهترین بازیکن زمین دروازه بان شاهین شهرداری بوشهر بود و ویژگی‌های حضور در تیم ملی را داشت. 

او در پاسخ به این سوال که آیا در قشقایی شیراز می‌ماند گفت‌: از مسئولان باشگاه می‌خواهم من را رها کنند، زیرا فوتبال زیبایی که ارائه می‌کنیم، به نتیجه گیری منجر نمی‌شود. قطعا استعفای خودم را به مسئولان باشگاه تقدیم می‌کنم. 


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار