مهدلو،گفت: هر مسافری که وارد شهر زرند می شود در بدو ورود با یک راننده تاکسی مواجه خواهد شد و از روی نحوه برخورد او در مورد سطح فرهنگ شهروندان قضاوت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به مناسبت ۲۶ آذر ماه روز حمل ونقل همگانی از رانندگان تاکسی‌های درون شهری زرند با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

محمدرضا مهدلو  ،شهردار زرند در حاشیه این مراسم با اعلام اینکه حوزه حمل و نقل شهری پر اهمیت و دارای جایگاه ویژه ارزشی است، گفت:رانندگان درون شهری و حمل و نقل جاده‌ای افرادی متعهد و دلسوز هستند که همواره انضباط اجتماعی، اخلاق مداری و امانتداری را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند.

شهردار زرند رانندگان تاکسی را معرف فرهنگ مردمان این شهر دانست و افزود: هر مسافری که وارد این شهر می شود در بدو ورود با یک راننده تاکسی مواجه خواهد شد و از روی نحوه برخورد او در مورد سطح فرهنگ شهروندان قضاوت خواهد کرد و به عبارتی رانندگان پیشانی و تابلو‌های فرهنگی شهر هستند.

محمد رضا مهدلو با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی هرکس  وظایفی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه در طی چند سال گذشته شاهد رشد و توسعه خوبی در زمینه حمل و نقل درون شهری بوده ایم که باید تلاش کنیم مسیر خدمت به مردم با قوت بیشتری ادامه یابد تا آرامش و آسایش مردم نیز گسترش یابد.

منتخب شورای شهر زرند از رانندگان درون و برون شهری به عنوان عاملان توسعه شهر‌ها و کشور نام برد وافزود: شهرداری زرند و سازمان حمل و نقل این نهاد در خدمت جامعه رانندگان بوده و از هیچ تلاشی برای خدمت به آن‌ها فرو گذار نمی‌کند.

سازمان حمل و نقل وابسته به شهرداری زرند تعداد ۱۰ دستگاه مینی بوس درون شهری، ۹ دستگاه اتوبوس درون شهری و بیش از ۷۰ دستگاه تاکسی دارد که در ۱۵ خط فعال به جابجایی روزانه بیش ۳۰۰۰ نفر از شهروندان اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.