فردی که با چک‌های بلامحل ۲ میلیارد ریال از شهروندان قائمشهری کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی ارجاع پرنده‌ای قضائی به پاسگاه انتظامی مبنی بر خرید احشام با استفاده از چک بلامحل توسط فردی در قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی بالاتجن قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که با جلب اعتماد مردم منطقه، اقدام به خرید احشام آنان با ارائه چک‌های بلامحل می‌کرد، شناسایی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش به دام انداختند.

سرهنگ ساداتی از شناسایی ۱۰ نفر از مالباختمان در ادامه رسیدگی به این پرونده خبر داد و افزود: متهم در بازجویی‌ها به کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی از مالباختمان با استفاده از چک‌های بلامحل اعتراف کرد.

ساداتی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد در انجام معاملات و هرگونه روابط تجاری، از قبول هرگونه چک و یا اوراق بهادار از افراد ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار