بازرس کل بوشهر گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی این شهر به دلایل مختلفی متوقف شده بود که با پیگیری صورت گرفته دوباره فعال شده است.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسحاق شهبازی بازرس کل استان بوشهر بیان کرد: اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی مهم‌ترین طرح احداثی شهرداری بندر بوشهر در سال‌های اخیر بوده که قرارداد آن در تاریخ ۸ خرداد ۹۸ منعقد شده است و به دلایل مختلفی ازجمله کمبود اعتبارات و تأخیر غیرمجاز پیمانکار با ۳۸ درصد عقب ماندگی در پیشرفت رو به رو بود.

او ادامه  داد: با توجه به توقف طرح و از آنجا که پیمان یاد شده ۱۸ آذر ۹۹ پایان می‌یافت، بازرسی‌کل استان در یک ماهه اخیر با ارسال گزارش‌های هشداری به شهرداری بندر بوشهر و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و برگزاری جلسات حضوری پیگیر فعال کردن طرح بود.

بازرس کل استان بوشهر با اشاره به اینکه تعطیلی ساخت روگذر شهید سلیمانی شهر بوشهر موجب شلوغی رفت و آمد در مرکز شهر شده بود، ادامه داد: این پیگیری‌ها منجر به پرداخت مطالبات پیمانکار، حل مشکلات اصلی و از سرگیری اجرای طرح شد.


بیشتر بخوانید


شهبازی عنوان کرد: بر همین اساس، ۱۸ آذر بازرس‌ کل استان بوشهر به همراه سربازرس سیاسی و قضایی و با حضور شهردار، معاون عمرانی استانداری، ناظران، مشاور و پیمانکار طرح در محل کارگاه جلسه‌ای برگزار کردند که ضمن بررسی مشکلات کارفرما و پیمانکار، تمهیداتی برای برطرف شدن آن‌ها مطرح و دستور لازم برای شروع کار صادر شد.

او گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد یک هیأت نظارتی شامل سربازرس گروه سیاسی و قضایی بازرسی‌کل استان، معاون عمرانی شهردار، مدیرکل دفتر فنی استانداری و ناظرین طرح به صورت هفتگی از میزان پیشرفت آن بازدید کنند.

انتهای پیام/ک

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.