پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

غیرت و تعصب، سلاح مخفی پرسپولیس است

فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عوض شدن تیم پرسپولیس نسبت به دیدار‌های مقدماتی می‌تواند یک مزیت باشد.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره غیبت چند بازیکن پرسپولیس مقابل اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: اگر بخواهیم از نظر فوتبالی حساب کنیم، شاید حریف از ما سرتر باشد و امکانات بیشتری داشته باشد، ولی غیرت و تعصب بازیکنان پرسپولیس سلاح مخفی آن ها است که برابر النصر و السد با وجود شرایط نامساوی به پرسپولیس کمک کرد. در هر صورت پرسپولیس قهرمان غرب آسیا و تیمی قدرتمند است.

فنونی زاده ادامه داد: تغییرات تیم پرسپولیس نسبت به دیدار‌های مقدماتی لیگ قهرمانان می‌تواند یک مزیت برای این تیم باشد، زیرا تیم اولسان شناخت زیادی درباره بازیکنانی مانند عبدی، شجاعی و عالیشاه ندارد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره این که پرسپولیس باید به چه صورت برابر اولسان هیوندای بازی کند، بیان کرد: به طور کلی تیم‌های شرق آسیا از رویارویی با باشگاه های ایرانی می‌ترسند، ولی همواره سعی می‌کنند بازیکن‌های خارجی با کیفیتی به خدمت بگیرند. به نظرم پرسپولیس باید محتاطانه مقابل حریف ظاهر شود، به خصوص در ۲۰ دقیقه اول باید سعی کنیم گل نخوریم و چشم به ضد حمله‌ها داشته باشیم و  از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. پرسپولیس کاشته زن خوب و سر زن‌های خوبی دارد.


بیشتر بخوانید


او خاطرنشان کرد: حضور هواداران قطعا به پرسپولیس کمک خواهد کرد، مطمئنم ایرانی‌های عزیز بر خلاف کره ای‌ها که فکر نمی‌کنم تعداد هوادارانشان بیشتر از ۲۰۰ نفر باشد، پرسپولیس را تنها نخواهند گذاشت و در صورت امکان حتی بیشتر از ۲۰۰۰ هوادار برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه خواهند رفت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: قهرمانی در آسیا علاوه بر این که معتبرترین جام باشگاهی آسیا را به فوتبال ما می‌آورد و برای اعتبار فوتبال ما خوب است، پاداش خوبی را برای تیم پرسپولیس به ارمغان خواهد آورد و با توجه به حضور سمیعی در رأس مدیریت پرسپولیس می‌توان مطمئن شد تمام این پول صرف باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

فنونی زاده اظهار کرد: مدیریت می‌توانست تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس را مانند علی پروین، محمد مایلی کهن، ناصر محمدخانی و... را به همراه کاروان پرسپولیس بفرستند تا با راهنمایی‌های غیرفنی خود به تیم روحیه بدهند، اما متاسفانه این کار انجام نشده است.

او درباره عملکرد پرسپولیس در رقابت‌های این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در لیگ برتر خوب بازی نمی‌کند و در ۵ بازی تنها ۴ گل زده که برای پرسپولیس خوب نیست، ولی با توجه به این که در حال حاضر تمامی بازی‌ها تحت الشعاع دیدار فینال آسیا قرار دارند، ان شاءالله بعد از قهرمانی بچه‌ها در آسیا، فکر بازیکنان آزاد خواهد شد و می‌توانند روند رو به رشد را طی کنند تا بهترین بازی‌ها را در لیگ برتر ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۴:۴۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
تعصب و غیرت لنگیا فقط هنگام قرارداد بستن جهت پولهای میلیاردی است نه در میدان مسابقه .
جمعش کنید هی ار غیرت حرف نزنید .
آخرین اخبار