حاج قاسم سلیمانی شخصیتی تاثیرگذار برای جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا و ایادی اش در منطقه بود که همگان به آن اذعان دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از ۲۰ روز تا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باقی مانده است. ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ بود که حاج قاسم به همراه تعدادی از همرزمانش توسط نیرو‌های تروریستی آمریکا به شهادت رسید.

اما شهید سلیمانی نه تنها در دوران حیات خود شخصیتی تاثیرگذار برای جبهه مقاومت علیه دشمنان اسلام و ایران بود بلکه پس از شهادتش هم همچنان یک اسوه، الگو و نماد شجاعت و مقاومت به شمار می‌رود. واقعیت محضی که حتی دشمنان انقلاب نیز به آن اذعان دارند. در زمانی که منطقه زیر چکمه‌های گروه‌های تکفیری و تروریستی از جمله داعش بود و هر روز اخبار کشتار و سربریدن‌های کودکان، زنان و افراد بی دفاع به گوش می‌رسید حاج قاسم با فرماندهی بی بدیل خود کاری کرد کارستان.

از شام تا عراق با فرماندهی حاج قاسم و فداکاری سربازان شجاعش از لوث گروه‌های تکفیری پاک شد. اتفاقی که آمریکا و رژیم صهیونیستی را سخت خشمگین کرد و آن‌ها با به شهادت رساندن حاج قاسم اوج پستی و رذالت خود را به همگان نشان دادند. آری، نام حاج قاسم چه در زمان حیاتش و چه پس از شهادت لرزه بر تن دشمنان ایران و اسلام می‌اندازد و خون او که مظلومانه روی زمین ریخته شد آتشی خواهد شد که رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
جسم تو در کرمان آرام خفته است، آری. اما روح تو همانند گردبادی تمام جغرافیای امت اسلام را هر لحظه در می نوردد. هر مجاهدی با نوازش نسیم بر چهره اش عطر فرمانده شهیدش را استشمام می کند. سلام بر شهید جاودان امت اسلام. قاسم سلیمانی.
آخرین اخبار